Museo kesäkaudella avoinna normaalia pidempään

Julkaisuajankohta 30.5.2018 10.32

Poliisimuseo pitää ovet kesäkaudella avoinna normaalia pidempään. Museo on avoinna 5.6. - 10.8. tiistaista perjantaihin kello 10 - 16 ja lauantaisin kello 12 - 17.

- Varsinkin kesäkaudella Poliisimuseo on perhematkailijoiden suosiossa. Laajentamalla aukioloaikoja pyrimme siihen, että mahdollisimman monet pääsisivät vierailemaan museossa tänäkin kesänä, kertoo tutkija Maritta Jokiniemi .

- Toivomme, että ryhmien vierailuista ilmoitettaisiin meille etukäteen, jotta pystymme tasaamaan ruuhka-aikoja. Poliisimuseo on hyvä kohde koko perheelle, sillä nähtävää ja koettavaa kolmessa eri näyttelyssä. Uskon, että varsinkin uutuutemme virtuaalinen partioajopeli on suosittu.

Poliisimuseo on koko perheen museo Tampereen Hervannassa Poliisiammattikorkeakoulun yhteydessä. Sisäänpääsy on ilmainen.

» Tietoa Poliisimuseon näyttelyistä

» Tietoa ilmaisista opastetuista kierroksista kesäkuussa